Doe mee

zondag 13 augustus 2017

FlashDossier up to date t/m 12-08-2017

Hi All,

Het FlashDossier is weer bij gewerkt en wel tot en met 12 Augustus
Dus wil je weten of de plaat die je wilt pluggen al eerder in de FB50 heeft gestaan en daardoor dus ongeldig is.
Check dan het FlashDossier.


En zie je een foutje, laat het me weten aub ;o)

Sjon

PS. In de linker kolom wordt het steeds drukker heb je wellicht gemerkt. Ik heb er nu ook een (†) bij staan en die ga ik proberen achter iedere artiest te plaatsen die ons inmiddels is ontvallen.
Ik heb er al een flink aantal gedaan maar zie jij een artiest welke niet meer leeft maar welke nog niet als zodoende is gemarkeerd laat het me weten.
En als je een plaat plugged waarvan je weet dat de artiest (of 1 van de artiesten) is overleden is een vermelding ook wenselijk uiteraard ;o)

Geen opmerkingen: